طی چند ماه گذشته ارتباطات با مشتری چگونه تغییر کرده است؟

طی چند ماه گذشته ارتباطات با مشتری چگونه تغییر کرده است؟

طی چند ماه گذشته ارتباطات با مشتری چگونه تغییر کرده است؟

مگا اس ام اس: سال ۲۰۲۰ سالی است که  تغییر بی سابقه ایی در دنیا انجام شده است و ما می خواهیم بدانیم که چگونه این امر بر نحوه برقراری ارتباط مشاغل تأثیرگذار بوده است. برای کمک به ما در این زمینه ، مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت با مهربانی وقت خود را برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود با ما اختصاص داده اند.

اکنون ما می خواهیم این بینش را با شما در میان بگذاریم تا مشخص کنیم که چگونه پیام کوتاه ساده می تواند تأثیر موفقیت آمیز در آینده کسب و کار شما داشته باشد.

حتی در شرایط عادی ، ارتباط کلیدی برای جذب مشتری و حفظ آن است. به عنوان شاهدی بر اهمیت روز افزون ارتباط با کاربران خود ، ۵۲٪ از مشاغل از ماه مارس میلادی شاهد افزایش ارتباط با مشتری بوده اند.

این افزایش ناشی از چالش های جدیدی است که همه مشاغل با آن روبرو هستند. ما برخی از موانع اولیه را که در نتیجه قفل کردن ایجاد شده اند ، برجسته کرده ایم. کسانی که نظرسنجی ما را تکمیل کردند به این سه نفر برتر رای دادند

چالش های اصلی برای مشاغل:

  1.  مدیریت کار از راه دور
  2. اطمینان از ایمنی کارکنان
  3. رسیدگی به تقاضای کاهش یافته

همانطور که از روزهای ابتدایی خدمات بدون تماس با مشتری عبور می کنیم ، واضح است که پیام رسانی موبایلی پتانسیل بی حد و حصری را برای حمایت از مشاغل از هر اندازه و در همه جنبه های ارتباطی دارد.  در حالی که مشاغل شروع به بازگشت به بهترین عملکرد خود می کنند ، کانال های تلفن همراه به ساده سازی روش جدید کار کمک می کنند.

چگونه یک سرویس بدون تماس با پیام کوتاه از مشاغل پشتیبانی می کند

بزرگ کردن تصویر در پنجره جدید

همانطور که در بالا مشاهده می کنید ، این امکانات بی پایان هستند. این کار ساده ردیابی مخاطب ، به اشتراک گذاری آخرین پیشنهادات یا ارسال یادآوری و هشدار است ، پیام کوتاه پیامدهای ارتباطی با مشتری را برطرف می کند. در حقیقت ، تحقیقات اخیر نشان داد که پیام کوتاه کانال اصلی مشاغل در حین بسته شدن کسب و کارها بهتترین راه حلی میتواند باشد که که کسب و کار شما را از برشکستی نجات دهد. روندی که انتظار داریم ادامه یابد زیرا همه با این روش جدید سازگار می شویم.

چرا پیام کوتاه؟

پیامک به عنوان یک کانال ، امکان دسترسی به مشتریان شما را فراهم می کند در حالی که راه اندازی آن برای صاحبان مشاغل آسان و سریع است. جای تعجب نیست که در ۴۸ ماه از مشاغل در طی چند ماه اخیر عدم اطمینان از پیامک برای اشتراک گذاری به روزرسانی های مشتری استفاده کرده اند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *