اس ام اس مارکتینگ را درست انجام دهید

اس ام اس مارکتینگ را درست انجام دهید

اصول بازاریابی تفاوتی در مدیوم های مختلف ندارد فرق نمیکند از پنل اس ام اس , پیامک برای مخاطبان خود ارسال کنید یا تراکت چاپ کنید و بین مخاطبان هدف توضیح کنید. همان طور که برای یک طراحی یک طرح چاپی وقت میگذارید و فکر می کنید برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود باید طراحی کنید . مهمترین موضوعی که باید برای شما دغدغه باشد این است که در ذهن مخاطب بمانید .

  •  متن پیام خود را کوتاه کنید .
  • حتما نام برند در متن پیامک شما باشد.
  • پیشنهاد خاصی داشته باشید مثل تخفیف یا تفاوت خاصی اگر با رقیبا خود دارید قراردهید.
  • اگر لینک سایت یا یا یک شبکه اجتماعی دارید را داخل اس ام اس تبلیغاتی خود قرار دهید .

(قبل ازارائه امکانات خاص ضعف های رقبای خود را بررسی کنید و هرآنچه ندارند را تهیه و پیشنهاد دهید )

خیلی تکرار نشوید

پیامک تبلیغاتی هم میتواند به رشد کسب کار شما کمک کند و هم دشمن درآمد شما باشد . اگر بیش از حد به مخاطب خود ارسال اس ام اس تبلیغاتی یا پیشنهاد و طرح های ویژه داشته باشید این احساس را ایجاد خواهید کرد که کاسبی ضعیفی دارید . مثال : یک پارک آبی در بین مخاطب این حس را ایجاد کرده بود و باعث تمسخر و جوک نیز شده بود سعی کنید پیشنهاد های شما به موقع و مناسب باشد مثلا حراج آخر فصل یا یک مناسب خاص مثل عید تا عید

مخاطب هدف خود را بشناسید
این یک تجربه واقعی است !

تصور کنید یک آژانس هواپیمایی تور های لوکس اروپا دارد و مدام به تمام شماره های موجود در سطح شهر بی هدف ارسال می کند. این آژانس با مشورت سامانه پیامکی که از آن سرویس می گرفت تصمیم گرفت به پیش شماره های ۰۹۱۲ با کد یک ارسال داشته باشد . بعد از این تصمیم میزان تماس و هزینه های آن به شدت متعادل شد. به بانک های اطلاعاتی داخل ایران اعتماد نکنید. دیده شده ارائه دهندگان پنل پیامک از آپشن های مختلف بانک اطلاعاتی برای جذب مشتری استفاده میکندد مانند : مشاغل, اصانف, سن و جنس و …. واقعیت این است این بانک های چندان کامل و قابل اعتماد نیستند و در کشور ما شرکت حرفه ای برای سازمان دهی بانک های اطلاعاتی وجود ندارد و بانک های فعلی مدام دستخوش تغییرات می شنود . بسیار دیده شده کاربران برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود از این بانک ها استفاده کرده و چون نتیجه نگرفته اند بسیار سرخورده شده اند . بهترین بانک های اطلاعاتی موجود کد پستی , شهر استان و پیش شماره موبایل است .

اس ام اس مارکتینک

بابت هر مناسبت پیام ندهید !

شاید هیچ کشوری اندازه ایران مناسبت های مختلف نداشته باشد چندین عید باستانی و مذهبی سوگواری های مختلف . اگر قرار باشد شما بابت هر مناسب به کاربر و مشتری خود تبریک و تسلیت بگویید کاربر شما از چندین منبع مختلف چندین پیام دریافت خواهد کرد. خودتان ار جای او بگذارید بسیار خسته کنند است ! بهترین مناسب ها : تبریک تولد او , عید نوروز و یک مناسب سوگواری که به لحاط اعتقادی بسیار مهم است می باشد .

سامانه پیامک درستی انتخاب کنید

امروزه با تکنیک ایجاد نمایندگی سامانه های پیامکی که از اپراتور ها نمایندگی اصلی دارند و ایجاد زیر مجموعه نماینده پنل اس ام اس داشتن یک سایت ارائه خدمات ارسال پیامک کارسختی نیست و یک جوان شانزده ساله با سرمایه چند صد هزار تومانی می شود ارائه دهنده خدمات پیامک تبلیغاتی ….!

سئوال اینجا است چه تفاوتی میان یک نماینده رسمی و یک زیر مجموعه است. نمایده رسمی خدمات ارسال پیامک انبوه میتواند به شما پشتیبانی سریع و قوی دهد . تجربه دارد , حل مشکلات را می شناسد , برای حل مشکلات اعتبار بیشتری در اپراتور اصلی دارد و می تواند به شما در حجم ارسال انبوه پیامک پشتیبانی مناسب دهد . به دلیل وصل شدن وب سایت نمایده اصلی سامانه پیامک تبلیغاتی سرعت ارسال بالاتری به شما ارئه می دهد. پس برای دریافت کیفیت بهتر ارسال اس ام اس از نمایده اصلی خرید نمایید.

خبر خوب بدهید

اس ام اس مارکتینگ باید یکی از اجزای کمپین تبلیغاتی شما باشد . سعی کنید در کل کمیپن خود اتفاقات هیجان انگیز ایجاد کنید. مخاطب شما اگر چیز هیجان انگیزی مثل یک دعوت را از یاد نخواهد برد سعی کنید طوری پیام دهید که احساس صمصیت را در او بر انگیزید. سعی کنید یک پنل ارسال پیامک تهیه کنید که امکان ارسال اسم کاربر به تفکیک را برای شما فراهم کرده باشد . چه قدر خوب است پیامک شما با نام مخاب شروع شود و یک خبر فوق العاده مثل دعوت به یک دور همی در فروشگاه شما بدهد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *