برای جلب نظر مخاطبان، متن تبلیغات پیامکی را جذاب و تاثیر گذار بنویسید.

برای جلب نظر مخاطبان، متن تبلیغات پیامکی را جذاب و تاثیر گذار بنویسید.

با توجه به این که ۹۷% پیامک های تبلیغاتی ارسال شده به مخاطبان، باز شده و در کمتر از ۵ ثانیه خوانده میشود، ارسال اس ام اس یکی از تاثیرگذارترین روش های تبلیغات است. طراحی تاثیر گذار تبلیغات پیامکی، مهم ترین عنصری است که باعث میشود خواننده متن، تصمیم بگیرد که مشتری شما باشد یا خیر… اصطلاحا به این تکنیک کپی رایتینگ گفته میشود. برای طراحی یک متن تاثیرگذار، باید به چند نکته مهم و در عین حال ساده توجه کرد که در این مقاله به آنها میپردازیم. نگران نباشید، این روش ها همان قدر که تاثیر گذار هستند ساده هم هستند و میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

متن پیامک را مختصر و کوتاه بنویسید:

سعی کنید لوب مطلب را در چند جمله کوتاه و هدفمند به مخاطب منتقل کنید.از حاشیه رفتن در متن ها خود داری کنید چون شما در ارسال پیامک، محدود تر از ایمیل و دیگر روش های تبلیغاتی هستید. در ابتدای متن پیامک میتوانید از نام برند استفاده کنید، سپس توضیحات را مختصر و مفید بنویسید و در آخر متن شماره تماس یا لینک وبسایت را درج کنید.

به مشتری اطمینان بدهید که میتواند دریافت پیامک را لغو کند:

در هیاهوی پیامک ها و تبلیغات اسپم که این روز ها ارسال میشود، جلب اعتماد مخاطبان تاثیر بسزایی روی نام برند شما دارد. این امکان را به کاربر بدهید که هر زمان که بخواهد میتواند دریافت پیامک تبلیغاتی را لغو کند. برای مثال میتوانید یک کیورد را مشخص کنید که مخاطب با ارسال آن بتواند دریافت ها را لغو کنید. در پنل اس ام اس این امکان را دارید که شماره های مخاطبان را در لیست سیاه ارسال قرار دهید تا دیگر پیامک تبلیغات برای آنها ارسال نشود.

از یک CTA یا دکمه فراخوانی شفاف و دقیق استفاده کنید:

اطمینان حاصل کنید که درخواستی که از مخاطب دارید، کانلا واضح و شفاف است. دکمه فراخوان یا همان CTA به قسمتی از متن گفته میشود که از کاربر دعوت به انجام یک اکشن را میکنید. برای مثال اگر میخواهید، مخاطب بعد از خواندن متن تبلیغاتی پیامک روی لینک درج شده کلیک کند، بهتر است از کلمه “کلیک کنید” استفاده کنید تا مخاطب را از سردرگمی در بیاورید و نتیجه مطلوب را از تبلیغ خود دریافت کنید.

مطمان شوید که لینک دهی را به صفحاتی انجام دهید که کاربر پسند باشند:

بعد از اینکه متن تبلیغاتی پیامک توسط کاربر خوانده شد، و کاربر تصمیم به کلیک کردن روی لینک درج شده گرفت، مساله مهم بعدی کیفیت صفحه فرود یا لندینگ پیجی است که به آن هدایت میشود. صفحه های فرود را با دقت بسیار بالا بررسی کنید، این صفحات باید کاملا کاربرپسند باشند تا از خروج کاربران تا حد ممکن جلوگیری شود. تجربه کاربری یکی از مهم ترین مسایلی است که باید در طراحی صفحات وبسایت، مخصوصا صفحاتی که به عنوان لندینگ پیج انتخاب میشوند، در نظر گرفته شود.

فوریت را در متن اس ام اس به کاربر منتقل کنید:

ممکن است یک پیامک تبلیغاتی را برای جامعه هدف خاصی بفرستید، اما به فوریت آن اشاره نکنید،در این صورت طبق آمار تعداد زیادی از افراد، این کار را به بعد موکول میکنند و احتمالا مشتریان بالقوه زیادی را ازدست میدهید.

متن پیامکی که میخواهید ارسال کنید، برای کاربر شخصی سازی کنید:

یکی از قابلیت های پنل اس ام اس این است که به شما این امکان را میدهد تا کاملا هدفمند تبلیغ کنید. از نام مشتریان در ارسال اس ام اس های تبریک، تسلیت، اخطاریه یادآوری ها استفاده کنید تا مشتری به اهمیتی که به آنها داده اید با خبر شود. فقط کافی است در پنل پیامکی خود یک دفترچه ایجاد کنید و لیست مشتریان را به آن اضافه کنید، تا بتوانید پیامک های خود را کاملا شخصی سازی شده ارسال کنید. قبل از اقدام به خرید یک سامانه پیامکی، ابتدا بررسی کنید که امکانات پنل کامل بوده و تیم پشتیبانی نیز همیشه پاسخگوی سوالات شما باشند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *